Hur bloggar just du ?

Hur bloggar just du

Skriver du rätt ut från ditt hjärta, planerar du dina inlägg i förväg tex gör minneslappar i datan e postit så du ej glömmer
Fotograferar du själv och lägger in på bloggen, eller du tar den lätta vägen kopierar en bild

Hur bloggar jag själv

Jag skriver från hjärtat mina tankar, men också från minneslappar där jag gör stolpar, kan ju glömma något viktigt.
Fotograferar  självklart, har väl kopierat bild på nätet någongång. Jag vill ha de personligt, så därför har jag inte bilder varje inlägg.

Idag ska jag planera en tävling, som någon sponsrar. De blir lite annorlunda upplägg än vanliga tävlingar jag har.
Torsdag planerar jag presentera tävlingen för er

Kommer presentera era svar ikväll strax efter 19






signatur kaffehörnan


2010-06-08 | 09:42:01
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()
1 Petra

Det är nog spontanbloggning som gäller hos mej :)

ha en bra dag!

Kram

2010-06-08 10:09:04
2 mammut

Visst är det! Detsamma!

2010-06-08 10:21:46

tycker ditt sätt att tänka gällande din blogg är så som liknar mitt eget, men jag skriver mest i min blogg för att ge information till nära och kära som kan gå in och se vad jag gjort och gör. På återhörande ! Jag var ute på puben till sent och gick utanför en stund untan jacka...är inte ute så ofta..men det är ofta man blir sjk efter en sådan här kväll......ha det gott ! Mvh/ Ulrika

2010-06-08 10:41:06

Jag spontanbloggar oftast, så det är helt blankt när jag börjar skriva inlägget och så formas det allt eftersom. Ibland kommer jag på ett visst tema och sen spontanbloggar jag kring det.Sen händer det ju också att jag har ett återkommande tema med flera inlägg och då försöker jag få det spontant, men med en röd tråd och en logisk ordning.



Det är lika när jag kommenterar, när jag började skriva den här kommentaren hade jag ingen aning om vad det skulle bli :) Den blev nog rätt ok, ändå.



Hoppas du har strålande väder och mycket välsmakande i Skåneland.

2010-06-08 10:43:40
5 MyzaaN

Tack för din röst :D

jag tar ofta EGna bilder. händer som typ mitt inlägg med tingeling att jag lånar för ..lite svårt att få henne på bild ;D



skriver väldigt olika :O ibland rätt ut från hjärtat ..och biland planerar ag lite mer att idag ska jag lägga upp en dagens outfit..

2010-06-08 10:55:51
6 Tweety

Skriver alltid från hjärtat.Om jag hinner så planerar jag, men ofta så hinns det inte med! Brukar ta egna bilder för det är ju roligare & mer personligt, men ibland så hinns inte det i heller med & då använder jag nätets bilder!

2010-06-08 11:38:55
7 DONKEN

jag är nog mest bara rakt på sak och lite rolig ibland. men idag är jag sur.. meeen det roar väl alltid någon.

2010-06-08 12:08:21

Awww, vad söt du är! :D



Vad spännande med en tävling!

Själv bloggar jag om saker som inspirerar mig, en blogg om mig själv är kanske inte min grej. Men ibland har jag lust att skriva av mig lite:)



Ha de gött!<3

2010-06-08 15:06:37
9 petra

Jag spontanbloggar oftast, och bilder använder jag mina egna när jag vart duktig att ta några...och orkat lägga in dom i datorn...hehe. Annars så använder jag ganska mycket bilder från nätet. Måste skärpa mig med mer egna bilder, tycker själv det är roligare att kolla i bloggar där folk lagt in egna bilder.

2010-06-08 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback