Här är staden

Gomorron blogg lovers
Igår presentera jag ett nytt ställe jag käkade på, fick en fråga var de ligger.
De är ju ganska osmart att ptrsentera något och inte berätta var de ligger, Dal Cuore ligger i Malmö.
Han har många gigabit i skallen, men ibland kan de bli kortslutning ha ha som igår.

Vilken underbar dag de är soligt fågelkvitter, men dom kan hålla sig på avstånd fularna, kommer ihåg för många år sedan jag var i Danmark på torget, skulle käka korv. Stod under ett tak, de finns ju många fåglar där eftersom de är bröd. En fågel kom in i under taket, ni hade kunnat känna min puls - panikslagen, jag hade kunnat få sådan panik att jag kunnat välta hela korvkiosken.

Nu ska jag surra vidare på massa bloggar med en härlig kopp kaffe



signatur kaffehörnan


2010-06-28 | 08:15:34
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()
1 biggan

godmorgon, roligt med nya ställen. sant inte smart med fåglarna bland maten. kan bli ett herrans liv. ha en kanonfin dag. hoppas midsommaren var fin med kram biggan

2010-06-28 08:33:42

Önskar dig också en underbar dag. Skall in till Lund nu. Kram

2010-06-28 11:10:19
3 MyzaaN

haha nej då absolut inte ;D

ja samma här men funakde ändå rätt ok .

idag blir det stranden

2010-06-28 11:47:25
4 Em

Jag ogillar när fåglar flaxar runt huvudet på mig. Ha en fortsatt underbar dag, härligt är det.

2010-06-28 15:14:18

Tyckte att jag kände igen namnet, men kul att de ryckt upp sig nu :D



Jo, vi är ute på en liten roadtrip och passar på att fika mig igenom Sverige med :)

Tack detsamma!

2010-06-28 16:28:46

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback