Gokväll Tisdag

Gokväll på er alla godingar

Här kommer svaren på: Hur bloggar du

Som ni ser så kan man ej klicka på Ulrika, rutan var vit när jag skulle få fram den


Baby Melody

Själv bloggar jag om saker som inspirerar mig, en blogg om mig själv är kanske inte min grej. Men ibland har jag lust att skriva av mig lite:)

Donken

jag är nog mest bara rakt på sak och lite rolig ibland. Men idag är jag sur. Meeen det roar väl alltid någon.

Tweety

Skriver alltid från hjärtat.Om jag hinner så planerar jag, men ofta så hinns det inte med! Brukar ta egna bilder för det är ju roligare & mer personligt, men ibland så hinns inte det i heller med & då använder jag nätets bilder!

 MyzaaN

jag tar ofta EGna bilder. Händer som typ mitt inlägg med tingeling att jag lånar för ..lite svårt att få henne på bild ;D skriver väldigt olika :O ibland rätt ut från hjärtat ..och biland planerar ag lite mer att idag ska jag lägga upp en dagens outfit..

 Patrik

Jag spontanbloggar oftast, så det är helt blankt när jag börjar skriva inlägget och så formas det allt eftersom. Ibland kommer jag på ett visst tema och sen spontanbloggar jag kring det.Sen händer det ju också att jag har ett återkommande tema med flera inlägg och då försöker jag få det spontant, men med en röd tråd och en logisk ordning.

Det är lika när jag kommenterar, när jag började skriva den här kommentaren hade jag ingen aning om vad det skulle bli :) Den blev nog rätt ok, ändå.

 Ulrika

tycker ditt sätt att tänka gällande din blogg är så som liknar mitt eget, men jag skriver mest i min blogg för att ge information till nära och kära som kan gå in och se vad jag gjort och gör. På återhörande ! Jag var ute på puben till sent och gick utanför en stund untan jacka...är inte ute så ofta..men det är ofta man blir sjk efter en sådan här kväll..

 Petra

Det är nog spontanbloggning som gäller hos mej :)

Petra

Jag spontanbloggar oftast, och bilder använder jag mina egna när jag vart duktig att ta några...och orkat lägga in dom i datorn...hehe. Annars så använder jag ganska mycket bilder från nätet. Måste skärpa mig med mer egna bilder, tycker själv det är roligare att kolla i bloggar där folk lagt in egna bilder.


Tack alla ni som viljat svara



signatur kaffehörnan


2010-06-08 | 19:27:46
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (16) Trackbacks ()
1 Gun

Vad kul att läsa om hur andra bloggar. Det varierar ju väldigt mycket.

2010-06-08 19:36:19
2 feztis

Usch ja, sova låter väldigt skönt. Ska lägga mig så fort barnen somnat. Ibland har man såna här riktiga slö dagar!

2010-06-08 19:42:10

Precis!

2010-06-08 20:48:06

checka in den nya kategorin STREETSTYLE- male på bloggen! Premiär nu!

2010-06-08 21:05:36
5 MyzaaN

ja haha ;d

hon var så glad lilla sofia idag :D va så kul att se henne

kram

2010-06-08 21:11:26
6 Sara

Hur kommer det sig att du heter kaffehörnan? :)

2010-06-08 21:19:26
7 petra

Hehe...vad kul att min kommentar kom med ändå :) Tack :)



Hoppas verkligen inte jag blir sjuk, jobbar ju mina sista dagar på mitt jobb denna veckan innan jag byter arbetsplats så jag får allt ta och hålla mig frisk!

2010-06-08 22:22:52
8 Yvonne

Tack det var vad jag behövde.Nattikram!

2010-06-08 22:25:53

Ja men det är underbart med killar som bloggar!:D



2010-06-08 22:42:10
10 Yvonne

Morn morn!Ja valparna är så gulliga.Det var kul att träffa Thakock också.Kram!

2010-06-09 08:01:07
11 Erie

Jag kanske flörtar med dig ;o)

Ja, jag ska gå in deras hemsida och kolla.

Ha det en underbar dag !

Goe kram

2010-06-09 08:07:58

Haha ja det där med toplisatn ja! :D haha jag ligger där så fort jag inte har tentaperioder,haha låg väl top tio nu i 6 dagar ör vad det va.. haha det är bra för bloggen attt synas- men ahr som lagt legat på den där jädra aktiva listan från och till den i november :P



hur mår du en solig dag som denna?



KRAM

2010-06-09 08:44:27

definiera äldre,, ? haha jag blir 21 i år! :D Läser till mäklare på högskolan :D

2010-06-09 09:09:54
14 MyzaaN

tackar :D

jag kör inlägget idag japp...

och läste igenom ditt mejl det såg kanon ut :) han bara inte svara ! :D

2010-06-09 10:02:39

Jätte intressant det här var! Så bra idé!



Hoppas du har en toppen dag söta du:)

Tycker också det är härligt med killar som bloggar:D



Kram!

2010-06-09 11:51:05
16 Sandra

Det kikar jag med på!

Ha en bra kväll!

Kram

2010-06-09 20:52:53

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback