Storbloggarna

Hej bloggen

Jag vill ägna ett inlägg om bloggvärlden, den är häftigt mäktig, så massa olika människor man stöter på.
De jag vill komma till, de här med dom stora bloggarna dom får 1000 tals besökare och komentarer dagligen.

Varit inne på bloggar och surrat läst några gånger, storbloggarna skiter i att svara på kommentarer och mejl.

Många dissar storbloggarna för deras sätt att behandla andra bloggare och deras läsare, jag är ingen storbloggare inte i dagsläget, men de kommer kanske.

Självklart vill man komma på aktiva listan, den som säger något annat, den ljuger, bara bull.
Jag håller inte med ett dugg om detta.

Jag följer en del på mest aktiva listan, jag får kommentarer från dessa

Shoppaholly
Liborius
Asiat
Pauli



signatur kaffehörnan


2010-07-31 | 10:57:24
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()

God morgon! :)

Visst är det tråkigt att storbloggarna aldrig svarar på sina kommentarer, men jag förstår dem! Hur ska man ha tid att svara på så många utan att det blir opersonligt tillslut? :)

Ja då är jag med, får skicka iväg ett mail till dem :D

Hoppas du har en toppenlördag!

kram

2010-07-31 11:04:23
2 Petra

Storbloggare, ja det lär en annan aldrig bli.

Ha en bra Lördag :)

Kram

2010-07-31 11:25:31
3 ASIAT

vad ska du göra idag då? =)

kram!

2010-07-31 12:02:12
4 Mita

Det jag funderar på, är hur dom som har så mycket läsare och kommentarer,hinner med att ge kommentarer tillbaks,eller överhuvudtaget läsa alla bloggar.Fast det hinner dom ju inte, det är ju ett heltidsjobb i så fall,hi,hi...

Jag blir aldrig nån storbloggare, men jag önskar dig lycka till vännen,

Kram o pöss!

2010-07-31 12:22:35

Hej,

Det var länge sedan jag besökte din blogg och i detta fall din nya blogg :)



För mig har det motsatta hänt, jag bloggar inte så mycket längre. Någongång då jag känner för det :)



Men hoppas du lyckas och det tror jag du gör :)



Stor kram

2010-07-31 13:07:13

klart man svarar om någon kommenterar!

Hur ser dina planer ut i helgen då?:D Kram!

2010-07-31 14:11:22

Jättetråkigt att storbloggarna inte svarar på kommentarerna. Någon gång då och då skadar inte!

2010-07-31 21:14:53

jag gillar många storbloggare :)



har du för planer idag? :)

2010-08-01 12:57:23
9 simone

Njä, tror inte alla vill komma med på den listan faktiskt, alla bloggar ju inte för att få besökare utan mer att ha det som en liten dagbok, ett klotterplank eller bara skriva för sig själv :)

2010-08-01 13:38:54

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback