Den var bra den

Jag dricker alltid kaffe på morronen oftast, men idag hann jag inte med detta, får jag inte kaffe blir jag yr, känner mig dåsig.
Eftersom man dricker så mycket kaffe som jag gör, man är ju beroende.

Jag drog till Kristianstad käkade kina buffe så härligt gott, då fick jag kaffe.
När jag satt och åt, hörde jag en tjej snacka, precis som göinga dialekt, konstigt jag befinner mig ju i Kristanstad ha ha

Tyvärr blir de inga bilder, typiskt nog glömde jag kameran

Nu har jag kommit hem igen, öppnat upp min dator

Ni är underbara, några som hade samma tanke om min gamla blogg, jag kommer att ha den kvar, roligt och gå tillbaka, sen finns där ju massa fina minnen.





signatur kaffehörnan


2010-07-29 | 18:22:25
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()
1 Tweety

Vadå för klipp? Har inte snckat om något videoklipp!

2010-07-29 18:35:28
2 nicole

sv: Tusen tack :)



har du haft en fin dag?

/Shoppaholly

2010-07-29 19:00:40
3 nicole

sv: Gud så gott , det käkade jag i förrgår med mina vänner :) älskar sushi också



/Shoppaholly

2010-07-29 19:13:04

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback