Pinsamt värre

Jag börjar meningen med, är jag förvånad

Nu är det vinter och snö även i skåne, det gillar vi ju jätte mycket
Skånetrafiken i ett nötskal, bara ett exempel, stiger på tåget i Malmö, satt mig ner, gött och få en sittplats.
Sekunden efter ett rop ops ops inte bra, detta tåget går EJ till Göteborg, nästan alla resenärer kommit på tåget - hallå vad sysslar Skånetrafiken med. Kunde dom inte kommit med denna info innan - ett ord nötter.

Är det konstigt att folk blir irriterade och skapar oreda och blir knäckta
Har trafiken gått framåt, har dom lärt sig något, den frågan kommer jag inte att kommentera - de svaret kan en 3 åring svara på - jag är beredd att gå ett steg till, det kan Lotta, Konny svara på fast dom ligger i mammas mage.

Är det snö och kallt, problem, är det varmt är det också problem. Är dagens tåg så klena.

Vad gör Skånetrafiken

Är tågen försenade mer än 20 min kan man få en dagsresa
Vad hjälper det om man har en tid att passa, MEN du fick en gratisdag wow ros till dom.
Folk struntar nog i dessa fridagar, se till och få ordning på tågen istället, komigen skyll ej på vintern - pinsamt.

Alla i hela sverige borde skicka ett mejl till skånetrafiken, är det de som krävs, eller vad behövs det för åtgärder.

Jag skulle kunna satsa en stor peng på att det kommer sluta som nu i somras, då man köpte sommarkortet och kunde åka fritt utan att behöva stämpla för varje resa.

Så säger dom åk tåg och lämna bilen hemma, och tänk på miljön.

Hela sverige har ångest

signatur kaffehörnan


2010-12-01 | 22:09:25
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()
1 Pia

Jag fattar inte vad deras problem är imed i norr klarar de sig så bra så.



Snökaos, pyttsan 10cm snö vad är det för kaos jo enbart i deras hjärna verkar det som.

Folk stressar upp sig för mkt pga lite snö, ta´t lugnt och kör försiktigt och enlig väglaget så blir det inte kaos... ;)

2010-12-01 22:21:48

Ser du inte att hällorna sitter på totalt olika höjd... :D Trött?!

2010-12-01 23:23:08

Och i inlägget inunder så ser du hur leggingsen ser ut... Där är det dubbelsytt istället... ;(

2010-12-01 23:26:47
4 ems

hur ska du klippa dig då? :D

2010-12-02 08:27:55

Nej men hej! Det är fin med mig, hur är det själv? :D

Hehe jag fixar mina bilder i något så enkelt som Paint.net bara att klippa och klistra in och skriva. :)

Tack, bloggsvar är skoj, ska nog lotta ut några invites snart så håll utkik!

kram

2010-12-02 08:32:38

Tack för att du va med i dagens lucka :)

lucka nummer två är nu öppnad, in och kolla om det är du som döljer dig där.

om inte kan du anmäla dig till lucka nummer tre i samma inlägg

kram

2010-12-02 09:11:42
7 Liza

Varför skulle hela Sverige skicka mail till Skånetrafiken? Utanför Skåne så skiter väl folk i Skånetrafiken, där är det snarare SJ som jäklas.



Sedan är det sällan SJ eller Skånetrafiken som man kan skylla allt på, det är Banverket som ansvarar för att det ska röjas snö, underhållas tåg m.m. Inte SJ / Skånetrafiken ;-)

2010-12-02 12:14:44

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback