Klarade denna gång

Jag var grymt sugen på att öppna Tutt Frutti påsen. Jag klarade det igår, och det var ju kanon.



Sen en annan dag kan det vara tvärt om vips slut på 0 tid.
Jag är ju inte extrem hård mot mig själv, när det gäller min viktnedgång, jag tar det med ro, annars kommer det bli tröttsamt, jaga kg där och hg där. Kropp och stjäl ska hinna med, annars kan det bli fetthäng, annars hade man fått lägga sig på op bordet dr fixar allt ha ha

Jag är ju modell för Mist elever, anledningen var att nu får det vara nock, sista gången på kroppsmålningen

Här nedan kan ni vad jag menar



Som ni ser en svullen Kaffehörna, satt mig i en stol och kände hur fettet bara simma ut, inte nog med det killar har ju inte bröst, men jag kände att jag hade en liten A kupa. Never never tänkte jag, nu räcker det.

Tänk den dagen jag kan stoppa ner tröjan, skjortan i byxan, då blir jag pingstvän - nej så illa ska de inte bli, alla har sin tro och de får man ju ha. Jag är inte en sådan person som stoppar ner t tröjan i byxan, hur skulle det se ut, som en gubbe - nej tack

Senare kommer jag slänga ut en fråga

Imorron kommer jag starta en tävling som  Housing Landskrona sponsrar, både för killar och tjejer



signatur kaffehörnan


2010-08-18 | 11:39:14
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()

vad du är duktig att du ta tag i det det är inte många som kan stå i mot när man är sugen på godis tex

2010-08-18 12:21:12
2 m

Veckans blogg som du har anmält dig till kommer ej att avslutas. Då jag ska sluta blogga (läs anledningarna i mitt senaste inlägg om du är nyfiken på varför). Hoppas du har överseende. Tack för ditt deltagande ändå.

2010-08-18 12:38:29
3 Gilla

När vi hade varit i Stockholm och kom hem förra veckan, så köpte vi godis på "Tax-Free" på Bromma flygplats. Det blev två burkar syrligt godis och tre påsar Toblerone i småbitar.



En av de påsarna gick åt dagen efter det vi kommit hem på en enda gång. Men nu får det vara slut för ett tag. Vi har också smakat några syrliga karameller, men inte så många, så de kommer nog att räcka längre.



Gilla

2010-08-18 12:44:58
4 Tweety

Åkte chipsen ner????

2010-08-18 12:50:03

Äsch, inte tycker jag att det är så farligt ;-)

2010-08-18 14:39:56

Hejsan! =) ja det är härligt att sitta ute i friska luften men ändå i sitt hem, en varm sommarkväll. synd att sommaren är på sista värsen nu.. har gått för fort känner jag! =) hoppas att du har en bra dag, ta hand om dig kaffehörnan! =)

2010-08-18 14:50:36
7 Pia

Grymt bra att du stod emot suget!!! Hipp hipp hurra för dig!



2010-08-18 16:12:37
8 Anonym

de e bra, själv då?

2010-08-18 16:36:35

men hallå! ingen fara!! det är insidan som räknas min vän! och fy för den som påstår ngt annat!

men mår man inte bra själv, då kan man göra ngt åt saken! inte annars!



kramar

2010-08-18 23:51:25
10 Carro

Bra jobbat... Socksug är inte att leka med ;o)

"Du vs. Sug" 2-0 nu eller?



Hoppas du får en härlig fredag :o)



Kram kram

2010-08-20 07:13:40

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback