Tillökning

Hello my name is Coffee corner

Angående vårt erbjudande på Mist, den 10e personen som handlar och uppger Kaffehörnan får en liten överaskning

Idag eller imorron väntas det tillskott

Man stöter på massa fina människor när man surrar runt bland bloggar.
Har även kontakt på Msn jättetrevlig tjej.
En sak förstår jag inte riktigt, tjejen ligger på 3e plats mest beökta, men på aktiva listan syns hon inte

Spana in Emelie

Idag ska jag besöka Entré, självklart kommer jag tillbaka senare, har aldrig besökt det stället innan, blir spännande

Gammal Båstad bild

 

Många har besökt Tennisbanan + många stjärnor har smekt denna matta, gjort game set match.
En annan stjärna Kaffehörnan har självklart intagit denna plats, suttit överallt.
Till och med känt på gruset, gått runt, har varit i mitten av banan. Jag kunde känna doften av tennis svett.
Jag blundade kunna höra jublet, applåderna ville aldrig ta slut Kaffehörnan Kaffehörnan.
Jag vet jag är cracy  ha ha men det bjuder jag på


signatur kaffehörnan


2010-08-05 | 10:51:32
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (11) Trackbacks ()
1 Pia

Jag hade viljat se kaffehörnan spela tennis där, det hade varit GREAT! =)

2010-08-05 11:29:14

Du e knäpp! :)

2010-08-05 11:46:01
3 bitte

Hej skriver för att du har röstat och blivit länkad på min blogg.

Min Sko klättrar på listorna. Och börjar närma sig finalplats.



Röstar du igen länkar jag dig igen + att jag delar min vinst om jag vinner

Kram bitte

Hej skriver för att du har röstat och blivit länkad på min blogg.

Min Sko klättrar på listorna. Och börjar närma sig finalplats.



Röstar du igen länkar jag dig igen + att jag delar min vinst om jag vinner

Kram Bitte

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/

2010-08-05 12:27:53
4 Emelie

Sv: hej !

Gu så sött inlägg, jo jag fattar inte varför jag inte är där, tycker jag är inne på min blogg hela tiden :D



Stor kram på dig vännen :)

2010-08-05 13:10:07
5 Anonym

Hej hej!! Va skoj:)) man blir så glad av att läsa din blogg:)

2010-08-05 14:57:50
6 feztis

Yes, det var en jobbig natt/morgon, men nu är jag piggare har varit ute och lekt och ska snart ut igen :)

2010-08-05 15:18:32
7 Emma

Skickar över lite bra länkar till din nya kariär som Affiliate!

1. http://www.tradedoubler.com/se-sv/



2. https://www.google.com/adsense/login/sv/?hl=sv&sourceid=aso&subid=us-et-bizsols_newF&gsessionid=xiJmxf6ePeko-MiLwmCM-Q



3. http://www.seo-forum.se/olika-kataloger/7-lista-pa-svenska-soekmotorvaenliga-kataloger.html



2 första tjäna pengar.

3:e att man kommer högre på google.

2010-08-05 17:32:22

Hej du!



Haha skönt att jag kan få dig att skratta ibland!

Visst stöter man på mycket härligt folk på bloggen :)

ha en toppenkväll nu vännen

kram

2010-08-05 17:59:19

du får vara knäpp :D

kramar

2010-08-05 20:32:48
10 Carro

Oj vad sugen jag blev på en kopp kaffe och en kanelbulle när jag kom in på din blogg! :D

2010-08-05 21:04:20
11 Carro

Sv: Haha, jaa det var ju ett passande namn då! ;D



Man tackar så mycket. I brist på annat att göra i regnet får man designa naglar. Har än så länge bara gjort två stycken olika.. men det lär bli fler. Har fått lite blodad tand! :P

2010-08-05 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback