Levde lyx som fällde dom

Gomorron era raringar

Programmet Lyxfällan känner många till, många sitter och gråter tycker synd om dessa, någon sitter och spyr galla

Lite tankar om det hela, ta massa krediter överallt, sänk dig till botten totalt, under tiden behöver du inte känna magsår, sömnsvårigheter. När du levt loppan och tycker du handlat färdigt, så skriver man ett gråtande brev till programmet, helst överdriva, förhållande spricker om 2 månader, fogden knackar på dörren imorron.

Dagen är kommen

Programmet kommer frälsa dig, vips har dom en plan, så var detta löst, 1 banklån
Ok du har fått ta smällen att du vikt ut dig för folket, det kan ju vara värt.

Innan du kommer i rutan

Vet du ju redan att du får presenter, så känns inte ångesten så mycket
Lyxfällan är som ett kinderägg, först gråter man, sen blir man glad ha ha
Personen tänkte fick jag inte mer presenter.

Hade varit kul någongång att se programmet, då det ej går vägen.

Kommer man in i en butik idag och handlar typ tv eller någon annan pryl, har dom ju alltid lappen 24, 36, 48 mån klar
Säljaren tittar på en konstigt, va kontant - säljaren tänker vilken rymdvarelse är denna person ha ha

Samma sak telesäljarna man stöter på, vilket abbe har du.
Har man kontantkort är man inte normal






signatur kaffehörnan


2010-08-13 | 10:24:09
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()
1 Emelie

Hej vännen :)



tack så mycket så glad jag blir, detsamma :D



Ha en fin dag :)



Kramar

2010-08-13 10:34:13

väldigt sant! tycker inte alls om lyxfällan!! finns massor av folk som har det sämre än på riktigt..än att ha gått o handlat massa märkes prylar till sig själv



att handla en tv för 15 lax kontant är bra! då är den iaf din egna! att spara ihop är roligt faktiskt! känslan när du väl köper prylen för de där antaalet tusenlappar är grym!

kram

2010-08-13 12:24:23
3 MyzaaN

det är bra här sj då ?

har sett ditt mejl har var fullt upp :D kram

2010-08-13 12:28:38
4 Benita

Svar: Nej, jag har inte hunnit denna veckan att spana i era bloggar. Men jag ska genast kika in på det.

Jag hoppas du mår gott!



Krams/b

2010-08-13 13:26:16
5 Ina

Mycket bra skrivet!



Hihi, jag tar emot ditt skutt med öppna armar :D Får hoppas att nästa vecka blir bättre :) Hursomhelst är det sjukt bra resultat jag fått på så kort tid, säger min PT så jag är nog lite stolt inombords ändå :)



Vad hittar du på denna fredagkväll?

2010-08-13 20:56:47
6 Mita

Ja man kan undra vad det är för folk som ställer upp där egentligen, ingen normal vill väl vika ut sig så där i tv,

Kram vännen!

2010-08-13 22:51:39

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback