God choklad från Smakfullt

Hej denna Lördag store pit afton
Äntligen har jag fixat en ny liverm, den gamla blev lite sliten, som ni kan se på bilden här nere


Livrem sliten ingen stil alls, syns ju inte under tröjan                  Livrem ny mer stil

Var i Smakfullt Landskrona


Snygg förpackad + en päroncider
Åre chokladfabrik Tequila / Limetryffel doppad i ljuschoklad.  Så här ser läckerbitarna ut, jag lockade fram dom
                                                                                 Dessa kan jag varmt tipsa om, vilken eftersmak
                                                                                 Knalla in på Smakfullt Landslrona

Jag ska ha räkor, kex, ost ikväll, bilder kommer ikväll så klart



signatur kaffehörnan


2010-04-17 | 16:33:38
Länka detta inlägg Kommentarer (4) Trackbacks ()
1 Em

Vad läckert! Du din gottegris! :D

2010-04-17 16:50:28

Mums det låter gott!

2010-04-17 17:21:00
3 Yvonne

När jag tittar ut genom fönstret ser det ut som en byggarbetsplats Kram!

2010-04-17 18:51:59
4 Pia

Det är ju så förbenat gott med sådan chocklad pralins tryffel, åt sådana i påsk.. Mumma var det.. En med get ost i, en med havs salt och en med lakrits/citron. Den med havsaltet var en höjdare men getosten var mumsig med, lakritsen kom på sista plats..

2010-04-17 22:35:04

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback