Butiker i rampljuset hos mig

Goförmiddag denna Måndag
Helgen blev så fantastisk trevligt med bloggträff.

Chokladtävlingen stänger vi kl 22.00 ikväll vilken enorm respons vi fått av just denna tävling, jättetrevligt

Jag har ett fint samarbete med några butiker som sponsrar med härliga tävlingar, den sista butiken är den senaste i raden.

 Butikens hemsida Här Östergatan 8 Landskrona mitt i smeten
planerar en personlig tävling som passar både henne & honom. Mysig och hemtrevlig butik.

 Butikens hemsida Här Storgatan 31 Landskrona
Alltid veckans ost 99 kr. Tjejerna fixar din ostbricka till både fest och vardag herrmiddagen, tjejmiddagen spelar ingen roll.
Du berättar vilket tillfälle de ska vara, tjejerna löser de på bästa sätt.

 Butikens hemsida Här Norra Långgatan 17 Landskrona

Min senaste butik Härliga Under, inom kort kommer vi ha en tävling ihop. Bilder från butiken underkläder i tycke och smak, alltid personlig hjälp. När just du har gått ut från butiken ska vara 100 % nöjd. Förutom trosor, bh, strumpor finns även smycken och annat trevligt

De blir kanske fler framöver vem vet.
Kommer att visa 1 - 2 sen
Ha en trevlig dag





signatur kaffehörnan


2010-04-12 | 10:34:15
Länka detta inlägg Kommentarer (10) Trackbacks ()
1 feztis

Ja, verkligen konstigt hur de orkar leka och busa så mycket trots förkylningar :O Jag skulle aldrig orka haha



Fina butiker du har lagt upp här på bloggen!



Hoppas du får en bra start på veckan :)

2010-04-12 10:48:10

Besöker du affärerna och berättar om din blogg och sen ber du att få något att tävla om?

2010-04-12 10:54:37
3 Pia

Då kanske man får reda på snart om man har vunnit chockladen lr inte! Jag hoppas på att vinna den! =)



Ja jag vet jag är som barn på julafton! =P

2010-04-12 14:15:22
4 Lindy

Tack och givetvis tar jag det som en komplimang men undrar om du verkligen kollade så noga för jag är typ sämst av alla på att sminka mig och lägger inte ner någon vidare tid helelr men tack, tack!

Jag är i alla fall duktig på att matcha ögonskuggan med kläderna eller asoccearena(felstavat till tusen).



Ha det underbart!

Kram!

2010-04-12 14:59:52
5 Pem

Roligt med sponsorer till bloggen å Tävlingarna!

Håller mina tummar för mig tills ikväll asg

Soliga kramar te daj i da da!!!

2010-04-12 15:00:31
6 Em

Du lägger ner mycket arbete för att få till detta. All ära till dig.Bra jobbat! ;)

2010-04-12 15:03:15

Låter spännande.=)



Sv. Ja riktigt roligt att kunna ordna någon liten tävling ibland.

2010-04-12 18:03:30
8 Em

Sv: Hahaha! Har du träffat på Blondinbella och sagt så? Roligt i så fall!

2010-04-12 19:58:27
9 Maggan

Hej!

Kul med tävlingar!

Jag tycker att du har en fin blogg, alltid kul att kika in hos dig, fast jag inte har lämnat så många kommentarer.

Mvh Maggan

2010-04-12 20:00:13
10 feztis

haha.. joo, var jag som tänkte lite fel där :p Bra att du sa till, ska ändra :)

2010-04-12 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback