Sköna söndag

Halloj denna sköna Söndag

De blev kassler i chilisås och potatis, tyvärr glömde jag och få fram kameran, men de var sketagott



 Klickbara bilder

Bild 1 bakade för några dagar sedan, chokladkaka och glass + kaffe
Bild 2 varit hos frissan, min nya frissa, frisören hade tid, ska göra slingor om 1 månad, fått ångest om jag ej klippt mig nu
Bild 3 jag i keps
Bild 4 Denna sköna kille, Oj frös blicken, du kan bli normal igen. Jag vet om att jag har fina ögon redan ha ha

Nu denna veckan som kommer, blir de helkroppsmålning, ops ska jag vara helt naken ? ingen som vet. Spänningen stiger

Igår blev de en bra dag på Entré

Hoppas ni har de bra denna söndag

signatur kaffehörnan


2010-04-25 | 17:11:12
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()

Fin frisyr =) Du passar i den. Ha det bra kram

2010-04-25 18:54:27
2 Pia

Fin du blivit i håret igen!



Och oj vad busig du ser ut i kepsen!



Nu blev kag hiskeligt sugen på chocklad!!! =P



Du har fått svar på meilet! =)

2010-04-25 22:19:17
3 Yvonne

Vad är det för dansebana du har fått på huvudet??Jag har bakat pizzabullar och varit på Line dance.Sen var det styrelsemöte.Nattikram!

2010-04-25 22:33:51
4 feztis

Fin frisyr du har fått :) Och du såg väldigt rolig ut i keps hehe

2010-04-25 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback