Kris i kungahuset

Kungahuset är i kris, verkligen i gungning varför de då kan man undra
Lille Jonas och Madde har en fnurra på trån, inget bröllop skjuter upp det.
Så kungens älsklingspåg och allt tutti nutti / min källa, kungen säger pågen blir inte lottlös
Folk gifter sig folk skiljer sig, aldrig skandaler i svenska kungahuset, men nu  kryper de fram.
På just den tanken var de bättre förr, då gifte man sig. Nu för tiden hej hoj ringen av, flyr in i nytt självklart skaffar dom ett kärleksbarn, nytt förhållande nya barn. I Love It

Visste ni föresten just nu i detta ögonblick föds en ny Robert Gustafsson inte illa



Jag som drag. Bilderna är som natt och dag, visst fan jag har ju ett gig ikväll som drag ha ha

Jag blev ju intervjuad förra veckan, grymt kul, pågarna som gjorde detta blev nog smått överaskad över mig, så avslappnad
Klart i mina klipp visar jag ju något annat. Jag har triggat igång hela Sverige, kommentarerna bara öst in. Negativa som positiva, negativa självklart välkomna. Kollar man på antalet besök så måste man ju haft något intresse.
Jag drar ju mer besök på klippen än ett snyggt mål av en fotbollsspelare, e säger väl mycket.

Skrollar ni lite  neråt  på Landskronadirekt.com  sida får ni mig om om igen Kaffehörnan hela tiden.
Kollar ni andra bannern till höger så finner ni mig där med, s snygg bild med fika sa till pågarna Kaffehörnan måste ha bra plats.

Malmö FF tar 3 säkra poäng

Ha en snygg dag

signatur kaffehörnan


2010-04-14 | 10:47:06
Länka detta inlägg Kommentarer (9) Trackbacks ()
1 feztis

Härligt med fotboll!



Hoppas du får en bra dag!

2010-04-14 11:53:22
2 Yvonne

Hördu du! Inte har du triggat igång hela Sverige.ta det lugnt pågabit. Ja det var tur att hundarna trivdes med varandra.Kram!

2010-04-14 11:58:56

Stackars kungafamiljen ;)



SV: Ja det är mms... har precis lärt mig :)

2010-04-14 13:18:59
4 Pia

Ja fnurra på tråden har väl alla ngn gång men hoppas det löser sig så knugen blir lycklig! =)



Gillar dig som Robert Gustafsson!



Hoppas du lapar en massa härlig vårsol idag!

Det har vi gjort. =)



Kram

2010-04-14 14:03:45
5 Em

Hahaha! Vilken roligt bild, men du är helt klart snyggare naturlig. :D

2010-04-14 16:06:16

Ja, det är så löjligt med kungahuset! Tycker inte dom borde gifta sig nu. Speciellt inte när kronprinsessan ska göra det. Verkar dumt!



sv:Haha, dregla på. ;D

2010-04-14 17:30:19

sv: hoho ja jag vet , braiga norrköping :D

nja bara det där svarta på en bild men nja inte annrs :d

2010-04-14 19:54:10
8 Tobbe

Ja det har strulat i två nätter i rad! :( Men ska snart byta till min egen plattform! :D

2010-04-14 20:21:57
9 feztis

Tack så mycket! Vi får väl se när dom ringer hur det har gått då!



Hoppas du får en bra dag!

2010-04-15 07:59:54

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback