Inte lååångfredag

Långfredag idag denna långfredag har inte varit så lång som den brukar vara tycker jag.
Har vårstädat lite våren är här, de är så härligt. Snön är borta underlättar en massa problem, ser inte något positivt i snö.

Förr blogga jag på Metro, kommer att ha min blogg där, för nyttiga syften så att säga. Nu har blogg.se fått en profil i stor grad Kaffehörnan i höghet själv. Bloggar man så är bilder alltid trevligt att dela med sig.
På Metro har jag ALDRIG kunnat infoga bilder när jag använt mitt mobila bredband, men gjorde ett test igår på min blogg det gick. Kommer självklart göra ett test igen visar de sig att de funkar utan problem på blogg.se då har jag gjort  100 % rätt att lämna Metro. Vi som bloggar behöver ju alltid vara online, sitter man på ett fik eller nåt allt kan hända, då gäller det att de funkar med bilder.

Jag vet att de är en hel del som ej kan läsa allt på min blogg, hoppas inom kort få de fixat.




signatur kaffehörnan


2010-04-02 | 17:00:44
Länka detta inlägg Kommentarer (10) Trackbacks ()
1 Emelie

hehe ja verkligen :) Ja detsamma :)

2010-04-02 17:15:02
2 Anonym

Kan du inte fixa bloggen själv??Jag var inne och kollade olika bloggar för att ev byta Men det var så svårt att länka,sätta in bilder så jag struntade i det.För då har man bara strul hela tiden med att få allt att fungera.Kram!

2010-04-02 17:47:57
3 Pia

Tycker att denna dag har gått i ett nafs! Haft mkt på schemat idag men gillar när det är fullt upp och det fortsätter imorgon! =)



Ha en riktigt trevlig helg och GLAD PÅSK!

2010-04-02 20:36:06
4 Yvonne

Natti natti.Kramen!

2010-04-02 21:57:04
5 Sagha

Har du fått nått påskägg? kommer du att få nått? isånna fall skulle det vara kul om du ville vara med i min tävling:D

2010-04-02 22:44:20
6 feztis

God morgon!

Ja, dagen igår sprang verkligen iväg. Så skönt att man går mot ljusare tider och att det nu är ljusare på kvällarna. Humöret blir på topp av solen och det är såå underbart!



Hoppas du får en toppen dag!

Glad påsk!

2010-04-03 08:08:55
7 Veiken

Hej! Vad fint du har det härinne. Jag är inne och kikar. Vi ska ju träffas på bloggträffen nästa vecka. Det ska bli kul.

2010-04-03 08:46:24

De var det! Glad påsk på dig själv.

2010-04-03 09:20:04

Hej vännen!!! Tack för söta ord!!!

Hoppas allt är jättebra med dig!! Vad fint du fått här!

Du vad är fördelarna med BLOGG.se?

Glad påsk KRAAAAAAAAAAAAAM Annika

2010-04-03 09:53:06
10 lassika

Ja för här funkar det ju inte som det skall, jag kommer att byta men det är så synd att det skall kodas till bloggar man är inne på. Jag skulle vilja ha en blogg som man ej behöver koda till, kan ju bara se till mig själv vad jag tycker det tar tid att skriva dessa, men det kan ju vara så att är det fler som har denna blogg så behöver man ej en kod.

Kram

2010-04-03 12:27:36

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback